نمایندگی رسمی و انحصاری ییل در ایران

نمایندگی رسمی و انحصاری ییل در ایران



شرکت کارن به عنوان تنها نمایندگی رسمی و انحصاری ییل در ایران خدمات فنی ویژه خود را به مشتریان به صورت زیر ارائه می نماید. لازم به ذکر است این خدمات در سه مرحله در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد که یکی از این مراحل به شرح زیر می باشد:

خدمات پیش از فروش نمایندگی رسمی و انحصاری ییل در ایران

  • شناخت دیدگاه‌های خریدار و جمع آوری اطلاعات.
  • ایجاد جلسات تبادل نظر بین مدیران مشتری و کارشناسان فروش و تکمیل اطلاعات مورد نیاز.
  • پیشنهاد قفل دیجیتال مناسب با پوشش کامل نیازهای مشتری.
  • برآورد وضعیت زیر ساخت‌های حاضر جهت بهره برداری.
  • برآورد وضعیت منابع انسانی مورد نیاز.
  • جمع آوری اطلاعات مورد نیاز جهت استقرار و نصب و راه اندازی قفل دیجیتال.
  • نمایش نحوه کار قفل الکترونیکی بر روی سمپل و در اختیار قراردادن آن در بازه زمانی تعریف شده.
  • دستیابی به بهترین کانال توزیع محصول.
  • ارائه پیشنهادات موثر در زمینه بهبود کارکرد قفل الکترونیکی.