خدمات و پشتیبانی فنی دستگیره هوشمند یال

شرکت کارن به عنوان تنها نماینده انحصاری دستگیره هوشمند یال تحت لیسانس اسا ابلوی سوئد، تمامی محصولات خود را تحت گارانتی تعویض 2 ساله قرارداده تا در صورت لزوم در اسرع وقت توسط تیم متخصص، مشکلات و خرابی محصول خریداری شده در جهت رضایت کامل مشتری برطرف گردد. لازم به ذکر است تمامی این خدمات و پشتیبانی فنی، 24 ساعته و در تمام روزهای سال در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.


محدودیت های موجود در ضمانت نامه تعویض شرکت کارن

در صورت خرابی دستگیره هوشمند یال در صورتی که با جایگزینی قطعه معیوب و خدمات و پشتیبانی فنی، مشکل آن برطرف نشود، محصول مورد نظر بدون دریافت هزینه به صورت کامل تعویض می گردد.
بیان این نکته ضروری است که این ضمانت نامه شامل مواردی از جمله شکستگی، نصب توسط خود مشتری، خراش و سایش و مواردی مشابه آن نمی شود.


نکات مهم در مورد گارانتی تعویض

باید در نظر داشت وجود موارد زیر و در نظر گرفتن آن توسط مشتری در هنگام خرید دستگیره هوشمند یال جهت اجرایی شدن ضمانت نامه تعویض این شرکت الزامی می باشد:

1- وجود برگه گارانتی و کارت طلایی معتبر خدمات و پشتیبانی فنی شرکت کارن که توسط نصاب و یا تیم متخصص تکمیل و همراه با امضاء و مهر شرکت به مشتری تحویل گردد.
2- به هیچ عنوان پلمپ متعلق به شرکت کارن توسط مشتری باز نشود؛ در غیر این صورت دستگیره هوشمند یال شامل گارانتی تعویض نمی گردد. لازم به ذکر است نصب قفل توسط مشتری نیز شامل گارانتی و خدمات و پشتیبانی فنی نمی گردد.
3- در صورت نبود کارت گارانتی یا کارت طلایی و یا امتناع نصاب شرکت کارن جهت تکمیل مدارک ذکر شده، سریعا با شرکت تماس گرفته و مشکل یاد شده را به همکاران ما اطلاع داده تا بعد از رفع مشکل و کاستی های یاد شده، دستگیره هوشمند یال شامل گارانتی تعویض و خدمات و پشتیبانی فنی گردد.

دستگیره هوشمند یال

شرکت کارن همواره در تلاش است با ارائه کامل ترین و بی نقص ترین خدمات و پشتیبانی فنی پس از فروش اعتماد شما مشتریان را بیش از پیش جلب نماید تا با خیالی آسوده از محصولات این شرکت استفاده نمایید و با دستگیره هوشمند یال از امنیت منزلتان لذت ببرید. لازم به ذکر است این شرکت علاوه بر 2 سال گارانتی تعویض شامل 5 سال تامین قطعات و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.